Karburatorun iş prinsipi

 Bu şəkildə karburator boş və ya yüksüz rejim (idle) işləmə sistemi təsvir olunub. Göstərilən sxem mühərrik boş rejimdə işlədiyi zaman karburator hava-yanacaq qarışığının necə keçdiyini göstərir.



Aşağıda əsas komponentlər və onların funksiyaları izah olunur: 1. Air Entering (Havanın daxil olması) Hava karburatorun yuxarısından (air horn) daxil olur. Bu vaxt choke valve (boğucu klapan) açıq vəziyyətdədir. 2. Primary və Secondary Venturi Hava primary venturi və two secondary venturi hissələrindən keçərək sürətlənir və aşağı təzyiq zonası yaradır. Bu aşağı təzyiq, yanacağın çəkilməsinə səbəb olur. 3. Idle Port və Idle Screw Port Boş rejimdə throttle closed (qaz klapanı tam bağlı) olur. Lakin idle port və idle screw port vasitəsilə aşağı təzyiq (vacuum) yaranır və bu, yanacağın çəkilməsinə imkan verir. Bu kanallar vasitəsilə hava-yanacaq qarışığı mühərrikə ötürülür. 4. Idle Adjustment Screw (Boş rejim tənzimləmə vinti) Bu vint vasitəsilə idle speed və air-fuel mixture tənzimlənir. Bu vintin düzgün tənzimlənməsi mühərrikin boş rejimdə stabil işləməsi üçün vacibdir. 5. Well, Metering Rod Jet və Low Speed Jet Yanacaq fuel bowl-dan well hissəsinə keçir və metering rod jet vasitəsilə low speed jet-ə ötürülür. Bu sistemdə aşağı sürətdə işləmə üçün yanacaq axını tənzimlənir. 6. Air Bleed və Bypass Air bleed kanalı havanı sistemə əlavə edir və bu, yanacaqla qarışaraq düzgün qarışıq əldə etməyə kömək edir. Bypass isə havanın müəyyən hissəsinin başqa yolla keçməsini təmin edir və bu, boş rejim sabitliyini artırır. 7. Economizer Economizer – boş rejimdə aktiv deyil (şəkildə "no vacuum" qeyd olunub). Yalnız mühərrik yük altında olduqda (məsələn, qaz verildikdə) aktivləşir və yanacaq sərfini tənzimləyir. Bu sxemə əsasən, əgər mühərrik boş rejimdə sönürsə, əsas səbəblərdən biri idle adjustment screw, idle port, low speed jet, və ya air bleed kanallarının tıxanması və ya yanlış tənzimlənməsi ola bilər.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Contact Form