Friday, April 8, 2022

UNİT 3- I am doing(present continuous) izahı

İndiki davam edici zamanın düsturu 

am / is / are + doing / eating/  running / writing

I, you, he, she, it, we, you, they+am,is, are+doing = Mən, sən, o, biz, siz, onlar +edirlər

I'm working. I'm not watching TV. - Mən işləyirəm(hal-hazırda işləməyə davam edirəm) . Mən TV izləmirəm.

Maria is reading a newspaper. - Maria qəzet oxuyur. 

She isn't eating. - O, yemir(yemək).

The phone is ringing. - Telefon zəng çalır.

We're having dinner. - Biz nahar edirik.

You're not listening to me. - Sən mənə qulaq asmırsan(dinləmirsən).

The children are doing their homework. - Uşaqlar ev tapşırıqlarını edirlər.


Please be quite. I'm working. - Zəhmət olmasa sakit olun. Mən işləyirəm. 

Look, there's Sarah. She's wearing a brown coat. - Bax, Sara var. O, qəhvəyi palto geyinib. 

The weather is nice . It's not raining. - Hava qəşəngdir. Yağış yağmır. 

Where are the children? They're playing in the park. - Uşaqlar hardadır? Onlar parkda oynayırlar. 

We're having dinner now . Can I phone you later? - Biz indi nahar edirik. 

You can turn off the television. I'm not watching it. - Televizoru söndürə bilərsən. Mən izləmirəm.

Essential grammar in use elementary -Azərbaycan dilində


İzləyici sayı

Axtarış

Diqqət!

Müəllifin adı və ya blogun linkini istinad göstərmədən paylaşmaq, özünküləşdirmək qəti qadağandır. Sizə olunan yaxşılıqları qiymətləndirməyi bacarın.
Hörmətlə: Səfa Məcidov