Thursday, April 7, 2022

UNİT 1- am, is, are izahı


My name is Lisa. - Mənim adım Lisadır.

I’m 22. - Mənim 22 yaşım var.

I’m not married. – Mən evli deyiləm. 

I’m American. I’m from Chicago. – Mən Amerikanam. Mən Çikaqodanam.

I’m a student. – Mən tələbəyəm.

My favourite colour is blue. – Mənim sevimli rəngim mavidir.

My favourite sports are football and swimming.- Mənim sevimli idmanım futbol və üzgüçülükdür.

My father is a doctor and my mother is a journalist. – Mənim atam həkimdir və mənim anam jurnalistdir.

I’m interested in art. – Mən sənətlə marağlanıram.

positive- təsdiq, negative -inkar



I’m cold. Can you close the window, please? – Mənə soyuqdur(mən soyuqam). Pəncərəni bağlaya bilərsiniz, zəhmət olmasa?.

I’m 32 years old. My sister is 29.- Mənim 32 yaşım var(mən otuz ikiyəm).  Mənim bacımın 29 yaşı var(mənim bacım 29-dur)

My brother is very tall. He’s a policeman.- Mənim qardaşım çox hündürdür. O polisdir.

John is afraid of dogs.- John itlərdən qorxur.

It’s ten o'clock. You’re late again.- Saat 10-dur. Sən yenə gecikdin.

Ann and I are good friends. – Ann və mən yaxşı dostlarıq.

Your keys are on the table.- Sizin açarınız stulun üstündədir.

 

I’m tired but I’m not hungry.- Mən yorulmuşam, lakin mən ac deyiləm

Tom isn’t interested in politics. He’s interested in music.- Tom siyasətlə marağlanmır. O musiqilə marağlanır.

Jane isn’t at home at the moment. She’s at work. – Jane hazırda evdə deyil. O işdədir.

Those people aren’t English. They’re Australian. Bu insanlar ingilis deyil. Onlar Avstraliyalıdır.

lt’s sunny today but it isn’t warm. Bu gün günəşdir, lakin isti deyil.


Thank you . That's very kind of you.- Çox sağol. Çox mehribansınız.

Look! There's Chris. Bax! Chris var

Here's your key.   'Thank you. -  Sizin açarınız oradadır.


Essential grammar in use elementary -Azərbaycan dilində

İzləyici sayı

Axtarış

Diqqət!

Müəllifin adı və ya blogun linkini istinad göstərmədən paylaşmaq, özünküləşdirmək qəti qadağandır. Sizə olunan yaxşılıqları qiymətləndirməyi bacarın.
Hörmətlə: Səfa Məcidov